Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vliegen naar Uruguay

  • Papanamericano

    Hallo allen,

    Ik reis vaak tussen Montevideo en Brussel, ongeveer altijd met Iberia. Vroeger kon ik al eens een ticket vinden aan 800€,

    dan plots was het altijd rond de 1000 en nu zijn ze weer naar omhoog gegaan en gaan ze voor 1150€

    Hoe reizen de meesten onder jullie naar Montevideo, welke Airlines? Zijn er betere verbindingen vanuit Nederland?

  • Uruguay

    Hallo!

    Iberia is inderdaad stukken duurder geworden de laatste jaren. Ik kan je aanraden om TAM eens te controleren. Twee keer overstappen maar de aansluittijden zijn gunstig en het breekt de reis mooi. Een andere optie is natuurlijk om naar Buenos Aires te vliegen. Je kunt al voor 700 euro een retourtje vinden. Tel daar echter wel de kosten bij op van de boot en de bus naar MVD.

    Tickets vergelijk ik meestal op: d-reizen, vliegtarieven.nl en via de website van de ANWB. Het is ook niet verkeerd om even via Orbitz te kijken wat de opties zijn om vervolgens bij de maatschappij zelf te zoeken.

    Alitalia is goedkoop naar Buenos Aires. Succes!

  • Antony

    Vliegen kun je het beste doen naar Buenos Aires, gebruik www momondo.com, vaak aanbiedingen van diverse maatschappijen.

    Voor meer info: http://uruguayreizen.blogspot.com