5TOedl oayockroqqoe
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumshallo wilfred ,ben blij dat ik je heb gevonden op internet, wij zijn nu een paar maanden in uruguay en willen hier graag blijven ,maar ben met nederland bezig voor de vergunning om hier te blijven,en zijn hier ook al volop bezig maar dat valt erg tegen ,en heb toch nog wat vragen waar wij niet uit komen ,zou je ons kunnen helpen ,hoop echt iets van je te horen groetjes ronald
Beste Peter
Voor je tekent (dat huwelijks boekje) zou ik toch vooral goed nagaan wat en waarvoor je tekent.
Huur eens een fiets , ik hoor dat dat kan tegenwoordig , en trek het land rond met haar. Als ze na die tocht nog steeds met je wil trouwen dan zit het vast goed. Meen dat er 5 a 6 Nederlanders in Uru wonen (en dan 300 voor de belasting maar die tellen niet) , vandaar ook dat de ambassade slechts 20.000 Euro kreeg voor hun sluitings-feest , bij 10 was dat al snel het dubbele geweest.
Als je er niet bij bent geweest dan is het wachten op de her-opening , met wat geluk koopt onze semi-zotte prins in 2013 een huisje of kasteel in Punta del Este en binnen 3 dagen is de ambassade weer open !!! (en start de KLM weer zoals in de jaren 90 met vluchten direct op Montevideo)
Succes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?