Ik heb weinig gereisd. Gelukkig heeft mijn lieve echtgenoot gevraagd om mee te gaan voor een 2e huwelijksreis. Hij wist nog een klein paradijs op aarde. Eerst twijfelde ik. Een ver vreemd land een lange vliegreis. Ver WEG van de DOM. Gelukkig wist mijn lieve man mij te overreden. Aanvankelijk angstig reisde ik met hem mee. Ik was best bang voor mijn sterke gevoelens van heimwee. ik zit graag thuis met mijn borduurwerkjes en mijn kanariepietjes. Ik was zo bang. Toen wij waren geland had de familie Koot gelukkig een hotelletje gereserveerd voor ons zodat wij een nachtje konden bijkomen. Dat was erg fijn. Toen wij hadden geslapen heeft mijn man een huurauto opgehaald die de familie voor ons gereserveerd had. Vanuit de auto kon ik goed Montevideo bekijken. daar wil ik een volgende keer wel langer rondkijken.Mijn man reed mij naar het kleine plaatsje Valizas. Werkelijk het overtrof mijn verwachtingen. een stil plekje aan de oceaan, palmbomen en een sHet vissersvrouwtje Mascha had onze komst voor bereid Er lag heerlijk fruit en ze had o zo hollands een vers boeketje bloemen neergezet. Terwijl ik onze koffers uitpakte voelde ik mij echt thuis ver van huis. Bij het vissersvrouwtje bestelden wij af en toe een maaltijd om gezellig bij ons huisje aan de zee op te smikkelen. Heerlijk was dat. Geen culinaire hoogstandjes maar eerlijke vers vis gezonde groente en ook nog bijzonder goedkoop. Wij zaten 's avonds heerlijk aan zee met een flesje wijn. en voelden ons als herboren. Dit was een hele gelukkige en ontspannen periode. Dank je wel Pieter voor deze tweede romantische huwelijksreis en Mascha en Henrique voor jullie geweldige ontvangst en gastvrijheid
ingrid