Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nederlanders in Uruguay?

  • Hanny

    Hallo allemaal,ik wil graag weten of er nederlanders in de buurt van Solymar en Montevideo wonen.Ik ben van plan te trouwen met een Uruguayo en er te gaan wonen.Het zou leuk zijn om gesprekken uit te wisselen en om tips te krijgen,voor en nadelen te horen.Ik ben benieuwd naar de reacties.groetjes,Hanny

  • Jan Willem

    Hallo Wilfred

    15.02.2013 ben ik in Uruquay om het een beetje te verkennen. Ik zal er ook een bedrijg (nevenvestiging), vermoedelijk SA gaan oprichten. Ik bedrijp dat ik daarvoor naar een notaris/advocado moet waar ik tevens een adres, tel. post ect. kan regelen voor het bedrijf. Als het goed bevalt willen we wellicht ook daarheen verhuizen voor minimaal 185 dagen per jaar, of wellich helemaal. Mogelijk kun je wat adviezen geven wat wel en wat niet te doen want mijn spaans is (nog) niet voorhanden.Hoop spoedig wat van je te vernemen. groeten JW

  • schouten

    Mijn vrouw wel uit chili willen graag naar uruguaay ,ik heb biologische en horeca achtergrong ik zoek mensen die ook die richting uit willen.

    Wie kan mij meer info geven?

  • schouten

    Annejan Busman Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zit hier sinds vorig jaar in uruguay, weleens

    > waar ene hele andere tak van sport, maar zit hier

    > in de agrarische wereld. Als ik iemand eens

    > ergends mee helpen kan, hoor ik het wel.

    gaarne wil ik meer weten heb zelf biologische agrariche achtergrond gr schouten

  • shirano

    hoi

    ik zou graag willen vragen of jullie me meer informatie kunnen geven over het emigreren naar uruguay. mijn vriendin is van uruguay en heb al 4 jaar een relatie met haar. dat is de reden dat ik naar uruguay wil verhuizen.ik heb haar in spanje leren kennen waar ik 8 jaar heb gewoond dus ik heb dan al een een woonplaats dichtbij toledo ( canelones) . daar hoef ik me niet druk over te maken. het enige waar ik me druk over maak is werk…is het makkelijk om daar aan werk te komen? ik spreek vloeiend spaans , dat is niet het probleem. hebben jullie wat advies en informatie voor mij?…alvast bedankt

    gr , shirano

  • Angelique

    Beste Annejan, wij hebben ook emigratieplannen. Heb ook veel vragen, zoek school voor kids en baan. Afh van lokatie middelbare school wil ik huis kopen of huren. Hoor graag van je of anderen.

    Angelique

  • Claire

    Hoi Henk,

    Zitten jullie inmiddels al in Uruquay?

    Ik ben Nederland helemaal beu, en wil graag wonen en werken in Uruquay!

    Laat me maar weten of jullie er inmiddels zitten.

    Gr,

    Claire

  • marieke.werger

    Wilfred Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo MJ,

    >

    > Sinds ruim een jaar woon ik in Uruguay. Heb daar

    > een eigen adviesbureau opgericht. Ik kan je wel

    > verder helpen met wat informatie over Uruguay en

    > Montevideo. Heb je al concrete plannen wat je hier

    > zou willen gaan doen?

    >

    > groet,

    > Wilfred

  • Henk

    Hai Claire

    Ja hoor, we zitten er nu al vijf jaar. Prima vertoeven hier!

    Ik kijk hier niet zo vaak meer, maar als je nog wat wilt weten: roept u maar!

  • charlotte

    Hoi Hanny,

    Zag je berichtje op de startpagina van Uruguay. Woon je daar inmiddels? Mijn partner komt ook uit Uruguay en daar ben ik nu ook, in Montevideo… als je het leuk lijkt kunnen we een keertje afspreken?

    Groetjes Charlotte